Witamy na Trips – rozwiązaniu KAYAK-a, dzięki któremu możesz zarządzać planami podróży i mieć do nich dostęp z domu, z biura i będąc w drodze.

  • Prześlij potwierdzenie rezerwacji ze swojej skrzynki e-mail na adres trips@kayak.pl, a my stworzymy dla Ciebie plan podróży. Jeśli z Twoim adresem nie jest jeszcze skojarzone konto na KAYAK-u, wówczas utworzymy Ci nowe konto i na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą link do jego weryfikacji. Kliknięcie linku „Potwierdź” umożliwi korzystanie z konta.

    Aby zobaczyć swoje podróże, kliknij opcję „Trips”, która jest dostępna po prawej stronie menu głównego znajdującego się na górze każdej strony internetowej KAYAK-a. Na urządzeniach mobilnych Trips jest jedną z opcji ekranu startowego, którą można wybrać podobnie jak Loty, Hotele, itp.

    Jeśli masz kilka adresów e-mail, z których będziesz przesyłać potwierdzenia rezerwacji, dodaj kolejne adresy jako „Nadawców” w sekcji „Potwierdzenia rezerwacji” na stronie Ustawienia Trips.

    Trips nie obsługuje potwierdzeń rezerwacji wysyłanych bezpośrednio przez serwisy rezerwacyjne. Potwierdzenia rezerwacji musisz zawsze przesłać sam, ze swojego konta e-mail.

  • Masz smartfona? Pobierz aplikację mobilną KAYAK, po to by mieć dostęp do planów podróży, kiedy jesteś w drodze. Gdy już zainstalujesz aplikację, przejdź do strony Ustawienia Trips i dodaj numer swojego telefonu komórkowego, aby otrzymywać SMS-owe alerty ze statusem lotu.

    Wiadomości e-mail z alertami o statusie lotu są domyślnie wysyłane na adres e-mail przypisany do konta na KAYAK-u. Alerty informujące o statusie lotów mogą zostać wyłączone z poziomu konkretnej podróży, poprzez zmianę ustawień w szczegółach podróży. Podróże, dla których opcja alertów ze statusem lotu jest aktywna, są oznaczone „włączoną” ikoną alarmu. KAYAK wysyła następujące alerty: przypomnienie na 24 godziny przed terminem odprawy, przypomnienie na 3 godziny przed godziną odlotu, informacje o opóźnieniu samolotu i odwołanych lotach, zmiany gate’u i terminala na lotnisku, informacje o przesiadkach i czasie lądowania oraz informacje na temat odbioru bagażu.

  • Udostępniaj swoje podróże innym osobom. Domyślnie Twoje podróże są dostępne tylko dla Ciebie. Nie są one widoczne dla wyszukiwarek i nie mogą być przez nikogo wyszukane – dostęp do nich mogą mieć tylko osoby, które otrzymają od Ciebie specjalny link.

    Jeśli planujesz podróżować z innymi osobami albo odwiedzić kogoś, kto chce być informowany o twoich planach, możesz takim osobom przyznać dostęp do wybranej podróży. Wystarczy, że klikniesz „Udostępnij tę podróż” na górze sekcji z podsumowaniem podróży. Jeśli dzielisz podróż z inną osobą, możesz zdecydować, czy przyznać jej jedynie możliwość podglądu, czy też edycji podróży. Udostępnienie podróży innym osobom w trybie edycji jest sposobem na wspólne planowanie podróży w sytuacji, gdy wyjazd dotyczy grupy osób czy rodziny.

    Jeśli chcesz udostępnić wszystkie swoje podróże innym osobom, dodaj ich adresy e-mail w sekcji „Dziel się podróżami z...” na stronie Ustawienia Trips. Możesz też zdecydować, czy chcesz tym osobom przyznać możliwość podglądu lub edycji.

  • Dodawanie swoich podróży do kalendarza. Na stronie Ustawienia Trips, skopiuj link z kanałem informacyjnym kalendarza, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyjaśniającymi, jak dodać ten kanał do aplikacji kalendarza.

Trips – FAQ
Wciąż potrzebujesz pomocy?