15 wrz wchodzą w życie zmiany w naszej Polityce prywatności i plików cookie. OK

Polska 54 760
Kołobrzeg 1 586
Hotel Solny
Data przyjazdu
Data wyjazdu
Porównaj z HotelsCombined |
Pokaż mapę
World Travel Awards - Winner 2018

Zaufały nam miliony podróżnych, którzy z nami znajdują najlepsze oferty noclegów

Hotel Solny Hotel

ul. Aleksandra Fredry 5 ul. Aleksandra Fredry 5, 78-100 Kołobrzeg, zachodniopomorskie, Polska Pokaż mapę

Mapa
7,0
Dobry na podstawie 2 259 opinii
Wybierz daty pobytu
Data przyjazdu
Zameldowanie
Data wyjazdu
Wyjazd
Pokoje i goście
Gwarancja naszej najlepszej ceny
Przeszukujemy najlepsze strony turystyczne, by znaleźć najtańsze oferty

...i wiele więcej!

Hotel Solny – informacje

Usytuowany w Kołobrzeg Hotel Solny Resort & Spa mieści się w odległości krótkiej jazdy samochodem od takich miejsc, jak Ustronie Morskie i Grzybowo. Obiekt oferuje wiele udogodnień, w tym masaż, saunę i pokoje VIP.

Goście obiektu hotel mogą też korzystać z ogrodu. Spa zlokalizowane w budynku oferuje szereg zabiegów na ciało i twarz oraz masaży.

Obiekt Hotel Solny Resort & Spa oferuje 142 pogodnych pokoi wyposażonych we wszystko, co niezbędne, aby się zrelaksować.

Hotel jest usytuowany w niedużej odległości od takich miejsc, jak Port w Kołobrzegu i Latarnia morska w Kołobrzegu. W odległości niespełna 10 minut drogi samochodem jest Twierdza Kołobrzeg.

Dobry 7,0
2 259 opinii gości

Udogodnienia w hotelu

Ogólne

Sklep z pamiątkami, Pralnia, Obsługa pokojowa, Czujniki dymu, Basen odkryty, Restauracja, Bar/Lobby, Ekspresowe wymeldowanie, Parking, Recepcja 24h, Sauna, Wyznaczona część dla palących, Dostępna przechowalnia, Dostępne pokoje dla niepalących, Taras/patio, Niepełnosprawni, Pościel, Ręczniki, Grill, Winda, Dostęp przy użyciu windy, Wanna, Mydło do ciała, Śniadanie w pokoju, Wykładzina, Wieszak na ubrania, Biurko, Gaśnica, Telewizor z płaskim ekranem, Bezpłatne przybory toaletowe, Ogrzewanie, Posiłki dla dzieci, Prywatna łazienka, Prywatne zameldowanie/wymeldowanie, Prywatny parking, Skrytka depozytowa, Miejsce do siedzenia, Szampon, Wspólny salon/pokój TV, Bar z przekąskami, Solarium, Telefon, Toaleta, Papier toaletowy, Kosze na śmieci, TV, Dostęp do górnych pięter windą, Udogodnienia VIP w pokoju, Obiady na wynos, Czyszczenie obuwia, Ogród, Spa i wellness, Apteczka, Zachowywanie dystansu w jadalniach, Zasady zachowywania dystansu, Sprawdzanie stanu zdrowia gości, Monitoring w przestrzeni wspólnej, Monitoring na zewnątrz obiektu, Środek do dezynfekcji rąk w każdym pokoju i głównych pomieszczeniach, Ekrany i bariery pomiędzy obsługą i gośćmi w odpowiednich miejscach, Środki do czyszczenia skuteczne przeciwko koronawirusowi, Zakwaterowanie podlega dezynfekcji po każdej wizycie, Wszystkie talerze, sztućce, szklanki i inne elementy zastawy są dezynfekowane, Dostarczane jedzenie jest dokładnie zakrywane, Jedzenie jest dostarczane do pokoju gości, Goście mogą zrezygnować z usługi sprzątania pokoju, Obsługa przestrzega wszystkich zasad bezpieczeństwa wytyczonych przez lokalne władze

Usługi

Wynajem samochodów, Sale konferencyjne/bankietowe, Salon piękności, Budzenie, Transfer z lotniska (za dopłatą), Otwieranie kluczem, Codzienne sprzątanie, Faks/fotokopiarka, Dieta specjalna (na życzenie), Transport (za dodatkową opłatą), Sprzedaż biletów, Maski dla gości, Spa

Aktywności

Hiking, Masaż, Gry planszowe/puzzle, Kolarstwo, Wieczorna rozrywka, Jazda konna, Park wodny

Internet

Internet, Darmowe Wi-Fi

Zameldowanie

Od 03:00 PM

Wymeldowanie

Do 11:00 AM

Hotel Solny – opinie

Hotel Solny
7,0
Dobry
na podstawie 2 259 opinii

Podsumowanie ocen

  • Czystość 7.3
  • Komfort 6.9
  • Położenie 7.7
  • Usługi 6.5
  • Obsługa 8.0
  • Jakość a cena 7.0

Najnowsze opinie: Hotel Solny

  • Tomasz

    Młode pary

    Jun 2017

    Zweryfikowany pobyt

    Nie polecam. Unikać.

    Ciepła woda dopiero po 20 minutowym spuszczaniu zimnej. Bez jakiegokolwiek uprzedzenia o trudnościach związanych z wodą. Brak lodówki, internetu,kosmetyków podstawowych. Do tej pory brak faktury podobno z powodu nieczynnej chwilowo drukarki. Brak pomocy strony kierownictwa. Jedynie recepcjonistki przyjmowały skargi nasze i innych gości, ale nie potrafiły pomóc. Bez słowa przepraszam i próby wytłumaczenia ze strony kierownictwa. Żenada.

    5,5