Malta 3 716
Malta Island 2 615
Golden Tulip Vivaldi Hotel
Data przyjazdu
Data wyjazdu
Porównaj z HotelsCombined |
Pokaż mapę
World Travel Awards - Winner 2018

Zaufały nam miliony podróżnych, którzy z nami znajdują najlepsze oferty noclegów

Golden Tulip Vivaldi Hotel Hotel

Dragonara Road, St Julians, Stj 06 Dragonara Road, St Julians, Stj 06, St Julian's, Malta Pokaż mapę

Mapa
8,1
Znakomity na podstawie 4 076 opinii
Wybierz daty pobytu
Data przyjazdu
Zameldowanie
Data wyjazdu
Wyjazd
Pokoje i goście
Gwarancja naszej najlepszej ceny
Przeszukujemy najlepsze strony turystyczne, by znaleźć najtańsze oferty

...i wiele więcej!

Golden Tulip Vivaldi Hotel – informacje

Golden Tulip Vivaldi Hotel oferuje gościom przebywającym w Pembroke szereg ekskluzywnych udogodnień, w tym basen na dachu i taras na dachu. Wśród wielu atrakcji, które ten unikalny i luksusowy hotel oferuje swoim gościom, można znaleźć między innymi łaźnię turecką, jacuzzi i saunę.

Do dyspozycji gości Golden Tulip Vivaldi Hotel jest szereg udogodnień relaksacyjnych, w tym centrum urody i klubu fitness Newtones Leisure Club. Na miejscu goście mogą również skorzystać z usług opiekunki do dzieci, kantoru a także całodobowej recepcji. Obiekt ma też pokład słoneczny z imponującymi widokami na morze.

Pokoje oferują panoramiczne widoki na morze. W każdym goście znajdą mini bar, bezprzewodowy internet i prywatną łazienkę.

Przed posiłkiem w restauracji Antonio’s goście mogą skoczyć na koktajl do baru Rhapsody Bar. Cały tydzień w obiekcie serwowane jest śniadanie, które goście mogą również zjeść w swoich pokojach. W okolicy znajduje się bardzo dużo restauracji.

Port lotniczy Malta jest oddalony od hotelu o około 30 minut drogi samochodem. Obiekt jest doskonałą bazą wypadową do zwiedzania St Julians i Is-Swieqi.

Znakomity 8,1
4 076 opinii gości

Udogodnienia w hotelu

Ogólne

Bankomat, Czajnik elektryczny, Całość dostępna dla osób na wózkach, Gaśnica, Sklep z pamiątkami, Pralnia, Usługa prasowania, Telewizor z płaskim ekranem, Bezpłatne przybory toaletowe, Czyszczenie obuwia, Obsługa pokojowa, Czujniki dymu, Ogrzewanie, Wanna z hydromasażem, Dostępne pokoje połączone, Basen kryty, Basen odkryty, Monitoring w przestrzeni wspólnej, Posiłki dla dzieci, Monitoring na zewnątrz obiektu, Zakaz palenia, Restauracja, Bar/Lobby, Suszarka, Obniżony zlew, Telewizja kablowa lub satelitarna, Środki do czyszczenia skuteczne przeciwko koronawirusowi, Klimatyzacja, Gazety, Zakwaterowanie podlega dezynfekcji po każdej wizycie, Parking (za dopłatą), Kawiarnia, Prywatna łazienka, Recepcja 24h, Łaźnia parowa, Dostępna przechowalnia, Prywatny parking, Spa i wellness, Radio, Taras/patio, Niepełnosprawni, Basen na dachu, Pościel, Ręczniki, Skrytka depozytowa, Grill, Widok na morze, Taras na dachu, Miejsce do siedzenia, Winda, Mini bar, Szampon, Wspólny salon/pokój TV, Prysznic, Czepek pod prysznic, Dostęp przy użyciu windy, Kapcie, Bar z przekąskami, Sofa, Budzik, Pokoje dźwiękoszczelne, Wanna, Izolacja akustyczna, Bidet, Mydło do ciała, Butelka wody, Śniadanie w pokoju, Apartament dla nowożeńców, Czajnik/Ekspres do kawy, Telefon, Wykładzina, Podłoga z płytek lub marmuru, Lodówka, Toaleta, Papier toaletowy, Sejf, Sauna, Widok na miasto, Wieszak na ubrania, Kosze na śmieci, Dostęp do górnych pięter windą, Odżywka do włosów, Biurko, Automat do napojów, Automat do przekąsek, Garderoba lub szafa, Stojak do suszenia ubrań

Regulamin

Zwierzęta niedozwolone

Usługi

Opieka nad dzieckiem / baby-sitter, Centrum biznesowe, Wynajem samochodów, Budzenie, Codzienne sprzątanie, Faks/fotokopiarka, Wymiana walut, Hammam (łaźnia turecka), Usługi pralnicze, Sale konferencyjne/bankietowe, Dieta specjalna (na życzenie), Organizacja wycieczek, Spa, Całodobowa ochrona, Usługi weselne, Transfer z lotniska

Aktywności

Siłownia, Stół do bilarda, Masaż

Internet

Wi-Fi dostępne na terenie całego hotelu, Internet, Darmowe Wi-Fi

Zameldowanie

Od 03:00 PM

Wymeldowanie

Do 11:00 AM

Golden Tulip Vivaldi Hotel – opinie

Golden Tulip Vivaldi Hotel
8,1
Znakomity
na podstawie 4 076 opinii

Podsumowanie ocen

  • Czystość 8.2
  • Komfort 8.1
  • Położenie 8.8
  • Usługi 7.8
  • Obsługa 8.3
  • Jakość a cena 7.9