Four Points by Sheraton Surabaya

Four Points by Sheraton Surabaya

Hotel
 

Jl Embong Malang 25 - 31, Surabaja, Indonezja

ZnakomityNa podstawie 454 opinii
9,0

264 zł

Najniższa cena

za noc

śr 25.5
czw 26.5
...i wiele innych

Four Points by Sheraton Surabaya – najlepsze oferty

W tym miejscu może obowiązywać podatek od osoby, którego nie uwzględniają poniższe ceny

Wybierz daty podróży i sprawdź ceny oraz dostępność
śr 25.5
czw 26.5
śr 25.5
czw 26.5
...i wiele innych

Opinie o Four Points by Sheraton Surabaya

ZnakomityNa podstawie 454 opinii
9,0
Podsumowanie ocen
  • Czystość9,3
    9,3
  • Komfort9,4
    9,4
  • Położenie9,5
    9,5
  • Usługi9,1
    9,1
  • Obsługa9,4
    9,4
  • Jakość a cena8,8
    8,8
Kto rezerwuje ten obiekt?
  • Rodziny ze dużymi dziećmi 
  • Rodziny z małymi dziećmi 
  • Rodziny najbardziej popularny!
  • Pary 
  • Grupy przyjaciół 
  • Podróżujący samotnie 
  • Podróżujący służbowo 

Four Points by Sheraton Surabaya – informacje

Zlokalizowany w mieście Surabaya Four Points By Sheraton Surabaya jest oddalony o 30 minut drogi od lotniska Międzynarodowy port lotniczy Juanda i oferuje takie udogodnienia, jak basen odkryty. Mieszc...

Warto wiedzieć

Odległość od centrum

1,9 km

Ocena położenia

9,0

Zasady

Przyjazd

15:00

Wyjazd

12:00

Internet

Wi-Fi dostępne na terenie całego hotelu

Regulamin

Zwierzęta niedozwolone

Anulacja/przedpłata

Zasady różnią się w zależności od typu pokoju oraz dostawcy oferty.

Tel. kontaktowy

+62 315 477 488

Four Points by Sheraton Surabaya – udogodnienia

Najlepsze atrakcje

Parking
Transfer z lotniska
Darmowe WiFi
Basen
Zwierzęta domowe
Spa

Ogólne

  • Bankomat
  • Czajnik elektryczny
  • Łóżeczko dla dziecka
  • Gaśnica
  • Pralnia
  • Usługa prasowania
  • Telewizor z płaskim ekranem
  • Bezpłatne przybory toaletowe
  • Obsługa pokojowa
  • Czujniki dymu
  • Hipoalergiczny
  • Zachowywanie dystansu w jadalniach
  • Zasady zachowywania dystansu
  • Obiekt podlega czyszczeniu przez profesjonalną firmę
  • Sprawdzanie stanu zdrowia gości
  • Basen dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Otwieranie kartą
  • Monitoring w przestrzeni wspólnej
  • Posiłki dla dzieci
  • Monitoring na zewnątrz obiektu
  • Restauracja
  • Bar/lobby
  • Środek do dezynfekcji rąk w każdym pokoju i głównych pomieszczeniach
  • Suszarka
  • Ekrany i bariery pomiędzy obsługą i gośćmi w odpowiednich miejscach
  • Telewizja kablowa lub satelitarna
  • Środki do czyszczenia skuteczne przeciwko koronawirusowi
  • Klimatyzacja
  • Zakwaterowanie podlega dezynfekcji po każdej wizycie
  • Zakwaterowanie jest zabezpieczane po każdym czyszczeniu
  • Wszystkie talerze, sztućce, szklanki i inne elementy zastawy są dezynfekowane
  • Dostarczane jedzenie jest dokładnie zakrywane
  • Prasa do spodni
  • Jedzenie jest dostarczane do pokoju gości
  • Goście mogą zrezygnować z usługi sprzątania pokoju
  • Bezpłatny parking
  • Ręczniki basenowe
  • Obsługa przestrzega wszystkich zasad bezpieczeństwa wytyczonych przez lokalne władze
  • Widok na basen
  • Dezynfekcja najczęściej dotykanych powierzchni
  • Kawiarnia
  • Prywatna łazienka
  • Recepcja 24h
  • Wyznaczona część dla palących
  • Dostępna przechowalnia
  • Dostępne pokoje dla niepalących
  • Taras/patio
  • Przystosowany dla osób niepełnosprawnych
  • Ręczniki plażowe
  • Pościel
  • Ręczniki
  • Skrytka depozytowa
  • Grill
  • Miejsce do siedzenia
  • Winda
  • Mini bar
  • Szampon
  • Wspólny salon/pokój TV
  • Prysznic
  • Żelazko i deska do prasowania
  • Czepek pod prysznic
  • Kapcie
  • Apteczka
  • Adapter
  • Bar z przekąskami
  • Dokładne czyszczenie
  • Wanna
  • Izolacja akustyczna
  • Mydło do ciała
  • Butelka wody
  • Śniadanie w pokoju
  • Czajnik / ekspres do kawy
  • Telefon
  • Wykładzina
  • Podłoga z płytek lub marmuru
  • Lodówka
  • Toaleta
  • Papier toaletowy
  • Termometry dla gości zapewniane przez obiekt
  • Sejf
  • Szczoteczka do zębów
  • Widok na miasto
  • Wieszak na ubrania
  • Kosze na śmieci
  • Ekspres do kawy
  • TV
  • Dostęp do górnych pięter windą
  • Odżywka do włosów
  • Parking z obsługą
  • Biurko
  • Garderoba lub szafa
  • Stojak do suszenia ubrań

Aktywności

  • Siłownia
  • Masaż

Usługi

  • Centrum biznesowe
  • Wynajem samochodów
  • Budzenie
  • Codzienne sprzątanie
  • Faks/fotokopiarka
  • Usługi concierge
  • Usługi pralnicze
  • Sale konferencyjne/bankietowe
  • Bezdotykowe zameldowanie i wymeldowanie
  • Maski dla gości
  • Całodobowa ochrona
  • Transfer z lotniska (za dopłatą)
  • Transport (za dodatkową opłatą)

Four Points by Sheraton Surabaya - zdjęcia

Gdzie znajduje się Four Points by Sheraton Surabaya

Transport

Surabaja Pasar Turi1,7 km

Często zadawane pytania (FAQ) rezerwujących noclegi w Four Points by Sheraton Surabaya

  • Czy Four Points by Sheraton Surabaya stosuje zasady bezpieczeństwa związane z pandemią COVID-19?

    Four Points by Sheraton Surabaya stosuje dezynfekcję często dotykanych powierzchni, aby zmniejszyć szansę zarażenia się wirusem COVID-19. Zwiększeniu bezpieczeństwa pomagają również wprowadzone tam zasady dystansu społecznego. Szczegóły dotyczące zasad mogą się różnić w zależności od lokalizacji. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się bezpośrednio z naszym partnerem Global Cleanliness Council.

  • Czy w hotelu Four Points by Sheraton Surabaya jest basen?

    Tak. Wielu użytkowników HotelsCombined wybierających się do miasta Surabaja szuka noclegu w hotelu z basenem. Four Points by Sheraton Surabaya ustala własne zasady korzystania z basenu, dlatego warto skontaktować się z recepcją obiektu, by sprawdzić godziny otwarcia basenu itp.

  • Jaki jest numer telefonu do hotelu Four Points by Sheraton Surabaya?

    Aby uzyskać informacje dotyczące Twojej rezerwacji w hotelu Four Points by Sheraton Surabaya, zadzwoń pod numer +62 315 477 488.

  • Czy Four Points by Sheraton Surabaya oferuje Wi-Fi?

    Tak, Four Points by Sheraton Surabaya udostępnia swoim gościom Wi-Fi.

  • Czy w hotelu Four Points by Sheraton Surabaya znajduje się siłownia?

    Tak. Four Points by Sheraton Surabaya posiada w swojej ofercie siłownię. Informacje dotyczące godzin jej otwarcia można uzyskać od pracowników recepcji.

  • Jaki jest czas wymeldowania w obiekcie Four Points by Sheraton Surabaya?

    Standardowy czas wymeldowania w obiekcie Four Points by Sheraton Surabaya to 12:00. Goście mogą zazwyczaj zameldować się od godziny 15:00. Specjalne ustalenia mogą być możliwe po uzgodnieniu z recepcją.

  • Czy w obiekcie Four Points by Sheraton Surabaya jest restauracja?

    Four Points by Sheraton Surabaya ma restaurację. Skontaktuj się z nią, aby dowiedzieć się o godzinach otwarcia. hotel ma również bar.

  • Czy obiekt Four Points by Sheraton Surabaya oferuje usługi prania?

    Tak, Four Points by Sheraton Surabaya oferuje gościom usługę prania. Nie ma też potrzeby pakowania żelazka podróżnego, ponieważ obiekt może je dostarczyć.

Hotele podobne do Four Points by Sheraton Surabaya