noclegi w najlepszych cenach

Gwarancja najlepszej ceny

Chcemy, aby użytkownicy HotelsCombined znajdywali możliwie najbardziej atrakcyjne cenowo noclegi. Jeśli znajdziesz swój pokój hotelowy dostępny za niższą stawkę w internecie, a uprzednio już dokonałeś rezerwacji poprzez stronę dostępnej na HotelsCombined, zwrócimy Ci tę różnicę, jeśli niższa stawka jest dostępna na stronie:

  • Inne witryny, niż witryny dostępne do rezerwacji na HotelsCombined oraz
  • Inna witryna, niż oficjalna witryna hotelu lub inna witryna obsługiwana bezpośrednio przez hotel, dostępna w profilu tego hotelu w serwisie HotelsCombined poprzez link "Strona oficjalna".
Aby mieć prawo do gwarancji najlepszej ceny, należy skontaktować się z nami w ciągu 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji

Warunki:

  1. Niższa stawka musi być dostępna na stronie internetowej, która nie bierze udziału w procesie porównywania HotelsCombined.
  2. Pokój należy zarezerwować za pośrednictwem dostawcy usług rezerwacyjnych oferującego najkorzystniejsze ceny i wybranego za pośrednictwem HotelsCombined.
  3. Ze względu na to, że ceny hotelowe mogą okresowo ulegać zmianie, musisz skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej z customerservice@hotelscombined.com w ciągu 24 godzin od opłacenia rezerwacji pokoju hotelowego u najtańszego dostawcy rezerwacji za pomocą HotelsCombined. Twoja wiadomość e-mail powinna zawierać następujące informacje: Twoje imię i nazwisko, numer rezerwacji, kopię potwierdzającej rezerwację wiadomości e-mail/voucher oraz adres strony, na której niższa cena jest dostępna.
  4. Gwarancja nie obejmuje rezerwacji dokonywanej tego samego dnia.
  5. Gwarancja obejmuje jedynie ofertę w cenie niższej, niż ta dostępna w rezerwacji online. Oferta w niższej cenie musi być dostępna do zarezerwowania w ciągu 24 godzin od chwili, gdy zaczniemy przetwarzać Twoje żądanie zwrotu.
  6. Niższa stawka musi być dostępna w Internecie dla równoważnego pokoju w tym samym hotelu, co zarezerwowany za pośrednictwem dostawcy usług rezerwacyjnych oferującego najkorzystniejsze ceny poprzez HotelsCombined. Rezerwacja musi dotyczyć tych samych dat przyjazdu i wyjazdu oraz warunków rezerwacji.
  7. Niższa stawka musi być wyrażona w tej samej walucie.
  8. HotelsCombined zwróci tylko różnicę pomiędzy ceną znalezioną u dostawcy usług rezerwacyjnych oferującego najniższe ceny związanego z HotelsCombined a niższą ceną, jeśli rezerwacja poprzez HotelsCombined z udziałem dostawcy została ukończona, nie została odwołana i nie zachodzi możliwość jej niewykorzystania.
  9. "Gwarancja najlepszej ceny" nie obejmuje rezerwacji dokonanych za pomocą lub z wykorzystaniem stawek członkowskich, stawek dla stałych klientów, punktów lojalnościowych lub innych programów nagradzających lub specjalnych promocji hotelu, w ramach których dokonywana jest rezerwacja. Niższe stawki dostępne za pośrednictwem niezaufanych stron internetowych, na których nazwa hotelu znana jest dopiero po dokonaniu rezerwacji, również nie są objęte gwarancją.
  10. Jeśli żądanie zwrotu będzie rozpatrzone pomyślnie, zwrot różnicy w cenie nastąpi w ciągu 30 dni od daty wymeldowania się z rezerwacji dokonanej za pośrednictwem dostawcy usług rezerwacyjnych wymienionego na HotelsCombined.
  11. Płatność można wykonać na konta PayPal.

Szukaj hoteli

Pokój 1:

2 dorosłych Zmień ustawienia

Znajdujemy więcej hoteli

Porównaj oferty ze wszystkich największych serwisów rezerwacyjnych jednocześnie i znajdź tę najlepszą. Łatwizna!

Gwarancja naszej najlepszej ceny

Żadnych opłat rezerwacyjnych, żadnej prowizji. Gwarantujemy Ci to!

Miłośnicy podróżowania nas kochają

W zeszłym roku zaufało nam ponad 400 milionów podróżnych, dla których znaleźliśmy najlepsze oferty hoteli.

© 2020